Balbeby Kızlar ben şampuanı,deterjanı,yumuşatıcısi, hep uni baby aldım fakat daha hiç kullanmadım kullanıp memnun kalan varmı aranızda
Tugbamete Balbeby oğlum 3 yaşında hala deterjan ve yumuşatıcısını uni baby alıyorum 3 sene önce sarı kutuda satılan yenidoğan ıslak mendilini kullanmıştım o zamanlar kimyasal yoktu güzel memnun kalmıştım birde 2 yaşından sonra şampuanını kullandık 1 kere oğlum gözümü yaktı deyince onuda bıraktım yenidoğan olarak sadece bübchen marka bakım malzemeleri kullanıyorum ben kimyasal oranı sıfır olduğu için 🥰
muallimehanimmom5 Balbeby yeni doğan için alacaksanız ilk aylar en azından kimyasalı az mustela felan şampuan düşünün derim ben şampuan bebek yağı ve pişik kremi mustela aldım alt temizlemek için ilk bir iki ay da ıslak mendil yerine temizleme pamuğu tercih edeceğim. Normal su ile ıslatıp temizleme pamuğu ile temizleyeceğim nasipse ilk aylar bebeğin vücudu hassas oluyor sonraki aylar daha uygun fiyatlı diğer ürünleri araştırırım diye düşündüm bende yumuşatıcı ve deterjan olarak unibaby düşünüyorum güzel yorumlar duydum
Birgul Balbeby deterjan uni baby kullanıyorum gayet memnunum geçen kızım havuç kusmuştu üstüne direk çıkmış hepsi.
Tugbamete Halime0638 anladım canım o zaman ebebekten veya hepsiburada trendyol gibi internet sitelerinden temin edebilirsiz