annesininkuzusuuuu Kızlar selam şuan 29 4 haftalık hamileyim. Dün doktora gittim 30 6 haftalık görünüyor dedi. Kilosu 1630 gr ve 40 cm boyu dedi. Sizce normal mi? Çok endişeliyim, doktorumunda başı kalabalıktı çok soramadım.
Burcuckmk annesininkuzusuuuu niye endiselisin ki kotu bisey demediyse doktorun Ters giden bisey olsa söylerdi zaten
Kubra411 annesininkuzusuuuu 2 haftadan fazla önde giderse gebelik sekeri vs gibi şüpheler uyandırır ama şuan korkulcak bisey yok 😊