Gozdecan Benim 5+4′te ultrasonda kese görünmeyince (geç döllenme olduğu için) alttan bakmak zorunda kaldı doktorum, öyle görmüştük mesela, hiçbir sıkıntı olmadı. Eğer keseyi ultrasonda görmüyorsa hatta kalp atışını ultrason ile duyamıyorsa o sebeple bile alttan bakabiliyor. Alttan bakıp kalp atışını duyanı da görmüştüm. Şu an 32 haftalık olduk bir sıkıntı yok çok şükür. 💙