Masiva Merhabalar, aranızda resimdeki gibi isimli ahşap anı küpleri yaptıran var mı? Nereden ve ne kadara yaptırdınız acaba? Normalde trendyol gibi siteler dışında alışveriş yapmam ama onlarda da isme özel bulamadım . Güvenilir sayfa arıyorum 😊 https://www.hizliresim.com/e6vx7dx
ebruzb Masiva ben ahşap küp için çiçek sepetinden hazır aldım yani isimli değil hafta ve simgeler var sadece ama isimli taş yaptırdım ayrıca şifonyerin üzerinde çok hoşuma gidiyor🙈
Masiva ebruzb eğer bulamazsam ben de bu şekilde yaptıracağım büyük ihtimalle 😅 Teşekkür ederim, çok güzel olmuş isimliğiniz ♥️