Aleyna-24 off ben de 2-3 hafta önce 11 haftalıkken öyleydim beni hastaneye yatırdılar damardan antibiyotik verdiler sanırım ağır bir ilaçtı kollarımın ikisi de mosmor oldu hiç kullanamadım kollarımı suyu bile hemşireler içirdi en son artık acıya dayanamadım ben çıkmak istediğimi söyledim çıktım evde antibiyotik verdiler kullandım geçmedi idrardan kan geldi tekrar antibiyotik yazdı şimdi iyiyim çok şükür ilacını kullan daha kötü olmadan ve bol bol su iç çok geçmiş olsun