ozgese-s benim başıma gelmedi fakat doktoruma bu konular hakkında en başında danışmıştım bana ilişkinin bebeğe bir zarar vermediğini rahim ağzının kapalı olduğunu onu etkilemediğini ve ilişki sonrası lekelenme yaşayabileceğimi söylemişti. Panik yapmadan doktorunu bir ara derim. Ama çok sık görülen bir durummuş canım. Hatta dedi ki doktorum gece beni lekelendim diye arama çünkü bunun olması yüksek bir ihtimal dedi. İçim rahat etmez dersen dikkatli davranın dedi. Bunu panik yapmaman için söylüyorum canım sen yinede mutlka doktorunla görüş.