Aslında net belli şekilde çift çizgi olunca kan vermek daha mı iyi bilemedim. İdrara biraz geç geliyor ya kandan sonra idrars tam gelince koyulaşacak zaten e kan testi de tavan yapar o zaman idrara o kadar geçtiyse. Gerçi reglim gecikti dediniz ben olsam bende yaptırırdım kim testte çift çizgi olmasını bekler ki 🤷♂️ bu arada Bi arkadas yszmıs az önce geç döllenme olabilir diye regliniz geçti diye illa çift çizgi olmak zorunda değil. Demem o ki arkadas haklı geç döllenme olduysa daha anca anca varlığını belli ediyordur. Gönlümüze göre versin rabbim 😔