tugbaa_g Ben 6 ayımı bitirdim 7 ayın içindeyim göbek çizgisi denen bişey yok bende kızlar ya sizin var mı?
Kumsal0920 tugbaa_g 10 günüm var doğuma bende o çizgi neredeyse yok denecek kadar silik herkes de olmuyo biraz da ten rengiyle alakalı sanırım
merakliblog Benim de özel bölgemde minicik kısa bi çizgi oluşmuş aynaya bakınca farkettim🙈 24+3 ikizlere gebeyim. Herkeste olmuyor demek ki😂
Bebegmbenm tugbaa_g beyaz tenliyim. 4. Ayda genitalden göbeğe kadar çizgi vardı kahverengi . Şimdi 7. Aya girdik göbekten yukarı çıkmaya başladı çizgi 🤷🏻♀️ Umarım doğum sonrası geçer
Ilkmeyvem tugbaa_g buğday tenliyim sıfır çizgi bence ten rengiyle alakası yok ablam kar beyaz onda çizgi inanılmaz belirgindi 🤣