@Canss35 Benim oğlum üç aylık doktor bana kakanin anormal olduğu durumları anlatmıştı işte böyle olursa sorunlu olur gibisinden . Benim de sarı pütürlü sadece anne sütü verdim bu zamana kadar hep aynı şekilde oldu .kokusu ağır değil tabi ama eksi bı koku var yani sorun yok telaş etmeyin