SayeMom Ya sistem mi yok bilen var mıdır acaba yada bugün rapor alan? Sisteme girmişler raporumu ama kağıt veremiyoruz sistem yok dediler kağıt için, edevletten bakıyorum rapor gözükmüyor, enabızda da yok. Başka nasıl görüntüleyebilirim?
SayeMom Tgcbbrdmr işyerine atıcamda ilk önce bugün gitmedim işe direk doktora gidip rapor aldım ekran görüntüsü atmam gerekiyor yoksa devamsızlık sayılcak 🙄🙄
Elika0 E devlete düşmesi gerekiyor. Bir saat içinde düşmezse hastaneye gidin oradan ekran görüntüsü alın