SeilErdoan kaç haftaliksin cnm? Krem falan alıp boşuna para harcama derim. Ben cokkk zayıf başladım hamilrlige ve kesin çatlarım dedim ama belki 7 haftalikti basladim yağlamaya su anda 39 haftamdayım ve ne bacagimda ne de karnımda bi çizik bile yok. Zeytinyağı , kakao yagi kalip seklinde aldim bunlari degisimli kullandim sonuc super. Ve 20 kilo aldim catlarim diye nasil korkuyordum anlatamam.