Nesquik oldukça zararlı. Tüketmemenizi tavsiye ederim. Bende başlarda sade süt içemedeğim için her gün nesquik ile içiyordum ama daha sonra zararlı olduğunu öğrenince muzlu ballı süt içmeye başladım. Her gün yatmadan bir bardak bu şekilde tüketiyorum. Kahvaltılarda da muhakkak kaşarlı tost ya da bir kaç dilim kaşar peyniri, her gün olmasa da sık sık yumurta, ayran, yoğurt. Bunları kilodan ziyade sağlıklı diye yapıyorum ama 🤗