prensesimveannesi Kızlar tırnaklarım çok batıyor parmaklarımın kenarları tırnak diplerim hep şişiyor apse oluyor çok acıyor düzeltmeye çalıştım olmadı 😭 kuaföre gitsem acaba düzeltirlermi manikürle falan yada başka nasıl düzeltebilirim
Buket_dadas prensesimveannesi canımın ici yemin ederim bendede aynı sorun var artık yürüyemiyorum simdi yine tırnaklarımı alıcam ama alıncada faydası olmuyor agrısı devam ediyor emin ol bende ne yapacagımı bilmiyorum
Yagmur00 prensesimveannesi benım normal de olmaz dı canım ama hamıle te oldu sogan yaglı hamur sardım sonra batık olan tırnakları cıkardim
Taze1anne prensesimveannesi vitamin eksikliğinden kaynaklı olabilir mi acaba 😕 kan değerlerinize bir baktırın. 🌸
prensesimveannesi Buket_dadas bende sürekli batan yerleri çıkarıp kesiyorum tırnak makası ile ama parmaklarım kenarı şiş mosmor 😭 nolacak halimiz bilmiyorum
Buket_dadas prensesimveannesi mallesef kuzum ya bendede artık ayakabı giymek işgence oldu bende ellerim deil de ayaklarım cok acıyor
Yagmur00 prensesimveannesi suyla yagi goz kararı koy cok olmasın o bıraz patlıyor kaynayınca ıcıne un at sonra az ez pıt pıt yapınca al sonra sıcaklığına dayanacak sekilde paramgına sar kalsın sabahtan aksama a yada aksama dab sabaha canım cok ıyı pıslık cıkıyor canım ikici soganı al yapraklarına ayrılıyorya canım o koy tupun ustune ısıt boyle pıs sın sar cok sıcak olamasım dyana bildiğin kadar sonra bacım sar beklet sabaha kadar ac hem agırıyı alıyor hem pıslık cıkıyor canım
Buket_dadas Yagmur00 kuzum haberleri izledinmi a tv de haberlerde kovid parmaklarda diye haber cıktı el ve ayaktırnaklarda şişkinlik agrı beya morluk felan bahseti simdide bu cıktı basımıza ya🥺🥺🥺