Mucizebebekk ezos bende senin gibiyim 39+6 agrılrm oluyo ama gelen giden yok acılmm yok kanalda bile degilmiş bide 3.850 gr dedi doktor 4 kilyu gecerse sıkıntı olur diyo sezryn oneryrz ozmn diyo moraller sıfır vala
ezos Mucizebebekk Ah bu bebislerr Allah yardımcımız olsunnn inşallah kendiliğinden gelsinler daha da kilo almadan hayırlısı nasılsa sağlıkla inşallah🙏🧿
Sedaunall Kızlar bende 39+4 teym adet ağrısı gibi ağrılarım var sürekli olarak belime vuruyor boş yereede acile gitmek istemiyorum. Geröek sancımj yalancımı ayıramıyorum 😔😔😔 kızıma kavuşmak istiyorum artık bi doğursaydık hepimiz🤣
Bebebebe Ayceycev squat çok zor hepsi çok zor şuan bana da kurbağa gbi otur dedi 🙁😩 çok zorlanıyorum bacaklarım ağrıyo taşımıyo beni
Ayceycev Bebebebe squat ben de yapamadim baya bi sonra duşta sicak su altinda ellerimi duvara dayayip yaptim ama tabi cok dikkat etmek lazim
Fatmanurozen @Ayceycev yarin 39.haftama giriyorum hic belirti yok yalancı sancımda olmadi🙈arada karnim toparlanip sertlesiyor boyle olan var mi?
Ayceycev Fatmanurozen valla ben de bişeyim yok hiç saniyodum megersem sancim varmis ve 3 cm acilmam varmis 🤷♀️
tipikbiryayburcu Ayceycev Ayy deme of ben bile heycanlandımmm 😂😬 Burak hoca story atmış az önce atakent acıbademe gidiyor doğuma o sen misin yoksa 🥳🥰
tipikbiryayburcu ezos Aay demee sen kaç haftalıktın?? İnanın kızlar bu hafta bitmeden doğuracaksıınızzz 😍👯♂️👯♂️