Ayceycev 39+4 doğuramıyorum totemi yapayım da gelir belki minik kuşum 😁😁 belirtisizler var mi bizim gibi
Eda-5807 Ayceycev ben suan 39+6 haftalığım bu zamana kadar yoktu belırtısı dun gece belımden başlayıp karnıma vuran agrılarım var duş aldım gecmedı gecede bacaklarıma kramp gırıp durdu herhalde benımkı yakın ama bıraz daha dursun ıstıyorum 😌
slnydyr Ayceycev bizde 39+2 olduk. Ara ara kasık ağrısı olup geçiyor. Başka belirti yok beklemeye devam 🤷🏼♀️
Mom54544 Ayceycev Tam 40 olduk bugün 2 gündür geceli gündüzlü sancılar ağrılar var uykusuzluk tavan yaptı ruhaliyetim korkuyo 9 ayın en kötü günlerini geçiriyorum sanırım
Eda-5807 Ayceycev ya babası gelıcek pazartesı günü o Yanımda olmadan Doğum yapmak ıstıyorum açıkcası haftası dedıgın gıbı ıyı bakalım yarin doktor ne dıycek
Bebebebe Ayceycev hep düzensiz bide kafası tam ortada değil dedi hafif sağ taraftaymış ortaya nasıl gelicek arkadaş yaaaa
Kubraozd Mom54544 ya bende aynı canım 40haftadayım sabah sancılarım gelmeye başladı nişanım geliyor fakat nst de sancı çıkmadı bebek kanala bile girmemiş henüz
meryemliyammm Ayceycev canım bizde 39+5 bekliyoruz hiçbir belirti yok. cuma suni sancı verilecek heyecan korku tavan 🤐🤪
Mom54544 Ayceycev Valla yaptım 2 gündür sancı olunca stresin alasi ve korkunun en level atlamış hali bendeydi belki etmesemde bugün o nişanı gördüm ya iyice napcagmi bilmiyorum şu an 😕
Ayceycev Mom54544 bebeğine kavusacaksın ona odaklan bence, sakin kal, dua et, yapabileceğine inan 🌸 doktoruna da haber vermeyi unutma
Mom54544 Ayceycev sakin kalmaya çalışıyorum dua ediyorum oturuyorum naptigimi bilmiyorum Doktorum yokki şehir Hastanesi’ne gidiyorum bıraktım özel doktoru