Nisssss yok insülin vermezler. Benim de bazen böyle çıkıyor doktorum arada yüksek çıkmış gerek yok dedi. Tokluk 140 geçmemeli. Beyaz unu unutun. Kepekli tam buğdaylı ekmeklere geçin. Az ve sık beslenin. Tatlı asla yemeyin. Bana şerbetli kesinlkle yasak. Çikolata bile yiyemiyorum. Arada evde kek yapıyorum kaçamak ona bile az koyuyorum şekeri en fazla 2 dilim yiyorum 🤷🏻♀️