Merhaba hanımlar , son adet tarihime göre 7 haftalık hamileyim dün doktor kontrolümde bebegin kalp atışını duyamadım, 3 gün sonra tekrar gel dedi. Ama içimi bi korku almadı degil. Bide ilk kontrolümde bana demişti ki son adet tarihine göre cok sonra döllenme olmuş demişti. Acaba bebek daha küçük olabilirmi aynı şeyi yaşayan varmı ??