Mihricannnnn
Deletedmom9823 evet daha hızlı olabilirmiş ti ama ben ugrastirdim birazcık doktorları
Esraali aminn cumlemizin canimm
Deletedmom93428 aminn canım inşallah öğlen nişan geldi akşam üstü vc den kalkarken işer gibi olunca eşimin saatine az kalmıştı annemi aradım aynı anda geldiler hemen hemen 8 bcukta hastanedeydik 12.10 da doğum oldu 6 cm le geldim hastaneye daha ugrastirdim biraz yarım saat lik işim varmıştı 🤭
çok şükür bişey olmadı doğum da normal doğum yaptim ama şu an mavi ışıkta sarılık oldu biraz ememiyo daha doğrusu tutuyo 2 3 aliyo sonra birakiyo pompa ile sagamiyorum canımın acisindan oturup aglayasim geliyo napicami sasirdim nasıl anneyim diye kendimi sorguluyorum kocaman normal doğum yaptım bı sağma makinasını halledemedim diye 😭