Benim de oğlum olacak biz Aslan düşünüyoruz hatta eşimin kesin isteği Aslan ☺️ ama ailemin fertleri 3 ablam ve 1 abim olmak üzere asla beğenmiyorlar hayvan ismi, köpek ismi gibi, çok kötü vs vs deyip beni biraz soğuttular gibi. Etkilenmem kimseden diyordum da insan ister istemez etkileniyormuş valla. 😕 Bende şu an kararsızım, Aslan dışında Arda ve Deniz ismini beğeniyorum bu aralar. 🌸