Nazoo_00 Canım ameliyattan 5-6 saat sonra ayağa kalkıp ilk yürüyüşümü yaptım. Ayağa kalkma kısmı çok zor oluyor, derin nefeslerle az da olsa rahatlayabildim. Bol su içtim. Ağrım çok olmuştu benim yalan söyleyemem. Ağrı eşiğimin bu kadar düşük olduğunu bilmiyordum; narkotik ağrı kesici verdi doktorum imza atıp sağolsun(ondan sonra çok rahatladım.) Daha sonra 2-3 kez daha 4er saat arayla ağrı kesici aldım.(Bu seferkiler normal ağrı kesicilerdi.) Ertesi gün hasteneden taburcu oldum.Baş ağrım olmadı açıkçası ama sağ tarafımda boyun ve omuz ağrım çok olmuştu.(Normaldir, birkaç gün içinde geçiyor.) İlk 5 gece hiç doğrulamadım canım, 90derece açıyla yürüyordum abartmıyorum. Geceleri uzanıp yatmak yerine oturarak uyumak daha az ağrılıydı. Daha sonraki günler yavaş yavaş ağrılarım azalmaya başladı, her geçen gün kendimi biraz daha doğrultup yürümeye çalıştım çünkü diğer türlü belim de ağrımaya başlamıştı. Tam 10. günümde artık ağrı sızı kalmamıştı canım. Oturup kalkarken ağrılarım çok daha azalmıştı. Uzanabiliyordum ve en önemlisi davul gibi ödem tutan vücudum tam anlamıyla normale dönmüştü. Benimki bu şekildeydi, herkesin hikayesi çok farklı olabiliyor. Seninki umarım daha güzel, ağrısız olur ☺️🙏🏽 Ama bol bol su içmeyi ihmal etme ve sakin kalmaya gayret et. (Ben başaramamıştım, kendimi kastığım için belki de bu kadar zorlandım.) Şimdiden Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️🤗