Fundabshn Merhaba güzel anneler yine bir tartışma başlatmış durumundayım oğluma çınar ismini koymak istiyoruz ama ben tek isim istemiyorum ve çınarın yanına güzel bi isim arıyorum, Ege efe aras asaf dışında 😊😊 Siz isim olarak ne düşünsünüz yazarsanız bana da fikir olmuş olur teşekkür ederim şimdiden 🥰😁
evlatkokusu0806 Fundabshn bende Dün öğrendim ne olacak bu bebişin ismi yaa ilk bende çınar olur diyordum vazgeçtim 😄😅