Hellow kizlar ben de dogrdum artik bi cumartesi sabah doktor controlum vardi 38+6 gunluk hamileydim 09:50 icerdi girdim uzun zamandir gidemiyordum hastaneye kizim var hastaydi sonu gitim doktor usg bakarken dedi bebegin boyunda iki kordon dolanmis tabi ben sok oldum hemen kan tahili ve covid testi istedi benden sonrda nst gonderdi ve dedi ki eger nst sancin cikarsa hemen ameliyat aliyoruz dedi tabi ben sok oldum cunki ben hastaneden sonra tum vucut agda gidecektim hastane cantam bile hazir değil di yani cöp koymamistim cunki aksam eve gelip hazirlyacaktim pijma ic camasir almamistim kendime dedi aksam eve gidince yaparim demistim 😅 sonra nst sancim cikmadi fazla eşim de hocam eger bebeğe bisey olusra pazartesine kadar cunki ozman ameliyat olacktim hersey olabilir dedi tam esim ve ben cok korktuk istersen hemen alayim dedi cunki iki gunde olum riski de var dedi biz korktu ozman tamam dedik esimle hemen yatisim yapildi 12:30 ameliyat girdim esim eve gidip bavulumu hemen yapip hazirladi kucuk kizimi yengeme braktik sabahtan ameliyat tek başima girdim cok korktum aniden olduğu icin eşim yetismedi girerken ben girdim sonra o geldi sonra bebis doğudu odaya ciktim ve genel anestezi oldum ikinci bebiste cok agrim oldu ayilirken canimdan can kopiyordu uyandim kizim gordum dunyalar benim oldu .
ve sadece eşim ve ben vardik hastanede ne benim ailem ne ondan birisi vardi suan bi kizim var 1 yasinda bebisim de 4 gunluk oldu 🥰 esim bugun işe basladi zorla da olsa ayaklandim agrilarim daha da var ama kizlarim icin mecburum ve bide lohusa piskolji var ustumde arada agliyorum napcam nasil yapicam ama bu gunlerim de gececek elbet ve hersey cok guzel olucak 🌸