Babyboymom Kızlar boğazım çok kötü gıcık ve yanıyor midemi bulandırıyor. Tantum sprey var o bana çok iyi geliyordu. Kullansam sakıncası olur mu? Bilen varsa lütfen yardım
Tubis Babyboymom benimde başıma gelmişti doktor sirkeli su ile tarafta yapmamı önermişti dene istersen canım
Esa Geçmiş olsun sakıncalı diye biliyorum kullanma ılık tuzlu suyla gargara yapabilirsin limonlu çay içebilirsin
Babyboymom Esa Ya çok kötüyüm ama onla geçecek gibi değil. Bnm gibi olupta hamişler ne yapıyooorr nolur yardımmm 😥😥😥😥
Tbberk Babyboymom hayir kullanma gebelikte c katagorisi yaziyor kullanilmamali yazmislar. Ayrica sicak sute bir kasik bal ve karabiber koy iyi geliyor
Drngrkm Benim de normalde grip olduğumda kurtarıcımdır tantum verde. Ama doktorum da eczacım da kesinlikle olmaz dedi. Ama strepsils pastil kullanabilirsin.