Merhaba anneler 39.haftaya girdik kızımın hiç gelesi yok doktorum acilmam olmadığı için dar olduğu için sezeryan doğum verdi. Nasıl çok zor mu napmam gerekiyor ağrısı oluyor mu çok korkuyorum biraz komple uyutsam mi veya belden altını mi uyustursam karar veremiyorum hissedermiyim ki ağrıları.