Kilosu fazla olursa 38 lere kadar zaten normal doğum yapmanız risk taşır bebek kanala sığamaz kanaldan çıkamaz. O yüzden doktorunuz sizin bedeninize uygun kiloyu biliyordur. Zayıf olmayacağı için sorun olmaz. Haftasını bekleyeceğim diye ısrarcı olmayın bence. Çünkü sizi ve bebeği tehlikeye sokayabilir. Doktorunuza güveniyorsanız sorun etmeyin derim. Sizi ve bebeğinizi riske sokacak hiçbirşey yapmayacaktır. Sağlıkla gelsin ☘️