Kubra411 kesinlikle katılıyorum. Oğluma sadece park yatak aldım. 13,5 aylık şimdi 90*190 yatağını alıcam. Geri kalan şeyler bana göre temel ihtiyaç değiller. 6 aylıkken mama sandalyesi aldım birde. Onun dışında oğluma hiç bu tarz şeyler almadım. Gerek duyulmuyor gerçekten,olsada olur olmasada olur şeylere para vermeye gerek yok