cigdemkorkmaz hiiiç inanmıyorum ama ne kadar saçma hurafe gereksiz teori varsa bende tuttu gibi görünüyor 😁 Doktor kız gibi görünüyor dedi. Ben de hamileliğin başından beri, normalde çok çok tatlı seven biri olmama rağmen tatlıdan tiksindim. Adı bile midemi bulandırıyordu. Acı ve ekşi ne varsa canım çekiyor, bilhassa acı 😋 Yüzüm de beter halde, lekeler sivilceler 😁 çin takvimi, ramzi teorisi vs hepsi kız gösteriyor. Benim de içime kız doğuyordu. Ama iki hafta sonra kesinleşecek inşallah 😊