Erkek isim önerdiğiniz var mı. Farklı duyulmayan 🤔
Sevcan_ylcn kuzum hayırlı olsun ben erkek olursa Yusuf ege istiyorum 🥰
Sevcan_ylcn ben Barlas Noyan koydum
Sevcan_ylcn miraç Asaf koyuyoruz biz 💙
Sevcan_ylcn bizde Karan koyacağiz
Benimde bebeğim erkek olacak biz Poyraz Efe koyacağız
Ayseee4238 Noyan çok hoş bi isim
minebayraamm evet bende seviyorum.
Miraç Egem koyacağız bizde 🥰
Emir Külal 🌸
Oğlumun adı Alparslan 🦁 kardeşi erkek olursa da oğuzhan İnşallah