Ygmur_18 Merhaba anneler, bebişim bugün 30 günlük oldu ☺️ Ama inanılmaz gaz problemimiz var, kendini sıkmaktan uykudan uyanıyor. Böyle bir sorun yaşayn var mı aranızda, neler yaptınız bebişlerin gazı geçsin diye 🙏🏻
brn38 Ygmur_18 gaz damlasi dzenli olark.scak tutmanz mtlaka hr beslemeden snra gazini hem agizdn hem popodan cikarmali.Birde sz dkkt edin kmyon katin ymeklerinize kmyonlu su da vereblrsnz bebege