7 haftalık hamileyim doktor hemen biontech olmalısın. İçin eahat olsun herhangi bir olumsuz etkisi olmadığı kanıtlandı bebeğe dedi. Ama ben yine de 12 haftamı doldurmayı düşünüyorum 2 doz sinovac aşılıyım bir doz biontech olcam ilerleyen haftalarda. Bu arada covit hiç olmadım insallah olmadan atlatalım hamilelik sürecimizi. Çünkü çokkk riskli hamileler için :/