BirPatiSever 19,20,21 haftalık hamileler bebeğinizin hareketlerini her gün hissediyor musunuz. Ben bazı günler hissedemiyorum. 2 gün iyi hissediyorum sonra 1-2 gün hissedemiyorum gibi. Bir de hislerim kıpırdanma şeklinde tekme gibi değil. Normal mi acaba
nurpella BirPatiSever 21. Haftamdayım kıpırdama şeklinde hissediyorum hergün hissediyorum ben çopu zaman epey hareketli
Yzaman BirPatiSever İlk hamilelegiz mi hissetmemeniz normal ben 2.ye hamileyim gerilmesini bil hissediyorum ama ilkinde bende öyleydim 🤗 20 haftalığım.
busra5501 BirPatiSever evet canım normal. Bende 22haffalık hamileyim yeni tam anlıyorum. Doktora sordum 25 e kadar düzensiz olur endişe etme dedi. Bazen 16 saat deliksiz uyudukları bile olur muş minnoşların 💗
swetty_18 bende 21.haftamdayım aynı sekılde hissediyorum.tam anlamıyla hıc hıssedemedım bıle.cok nadir kelebek kıpırtısı gıbı hissediyorum bazen o bıle yok.Dun doktor randevum vardı doktorum normal oldugunu 24.haftaya kadar suresı oldugunu söyledi
BirPatiSever swetty_18 hissedemediğim zamanlarda ne yapsam olmuyor, çikolata, vişne suyu, soğuk su falan hiç işe yaramıyor sizde de öyle mi
BirPatiSever Yzaman ilk hamileliğim, aslında bebeğimi çok erken hissetmeye başladım ama dediğim gibi düzensiz
Nilayan Yzaman Benimde ikinci gebeliğim bende siz gibi çok net hissediyorum ama çok baskı yapıyor sizinde aynımı birde alt karinda hissediyorum hareketleri
BirPatiSever busra5501 hissedemediğim zamanlarda ne yapsam olmuyor, çikolata, vişne suyu, soğuk su falan hiç işe yaramıyor
Yzaman Nilayan Evet şuan küçük olmasına rağmen baskıyı bende çok hissediyorum evet alt karında valla ilkinde bende böyle hissetmemiştim insan garipsiyor 😁
busra5501 BirPatiSever bence çok stres yapmayın yani sürekli dinlemeyin kendinizi 25 e kadar normal dediğim gibi bir gün hiç hissedemeyebilirsin bile bir gün çok haraketli olur daha çok küçük oldukları için sizin fizyolojinize göre hissiyat az da olabilir yoksa kıpır kıpırlar. Kişiden kişiye bu değişir kimi 14 haftalık ken tekme atıyor diyor yani herkese kulak asmayın benimde ilk gebeliğin bazen bende endişe ediyorum ama Allaha emanet diyorum❤️
swetty_18 BirPatiSever evet aynen de oyle ..canı istediği zaman teokı veriyor..okşuyorum karnımı,konuşuyorum, müzik dınletıyorum, tatlı seyler yıyorum yokk istemediği zaman tepki vermiyor🤦♀️🙊
Bsrahb BirPatiSever hergün hissediyorum ama bazen oluyo daha az hissediyorum hissettiğim şeyde damar atar gibi bazen kuvvetli şekilde oluyor.Haraket etmezsede telaş etmeyip uyuyordur diyorum
Hhfff Ben 19. Hafta da hissetmeye çalıştım şimdi 21. Haftadayım bazen daha şiddetli vurduğu oluyor bazen çok ufak hareketlerle vuruyor
HaticeeC BirPatiSever 20+6 kıpırtı olarak hissediyorum sadece bi kere tam tekme olarak anlık hissettim dediğiniz gibi bende her gün düzenli hissetmiyorum en fazla 2 gün hissetmediğim oluyor Normal bi durum 24.haftaya kadar hiç hissetmeyende oluyormuş 🙂 İnşallah kıpırtılarımızın yerini sağlam tekmeler alır , Allah hepimize sağ sağlim evlatlarımızı kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🏻