Belirlenmedi Nur1401zx merhaba cnm clifeballıkarışımmacun instgram sayfasına bir göz atmanı tavsiye ederim inşallah güzel sonuçlar alırsın
Mom54544 Nur1401zx Laparoskopi olman gerek bence bence benim gibi açılmazsa da tüp bebek hiç ugrasmadan iyi bı doktor bulup
Nur1401zx 3 gün once cıkolata kıstı amelıyatı oldum ıkı tupler kapalı dogal yolla olmazmıs tüp bebek olmam gerekiyormus olur mu diye merak ediyorum.
ikizleri_beklerken34 Nur1401zx tüpler kapalıysa doğal yoldan olmaz ama tüp bebek yapabilirsiniz benim arkadaşımın iki tüpü de yok alınmış zamanının tüp bebekle hamile kaldı
Nur1401zx Insallah benimde olur 3 ay sonra tüp bebege başlamam gerekiyor nasıp olursa tüpler kapalı dogal yolla kalamazmısım