2 li taramam riskli çıktı diye nift gen testi yaptım sistemsel sorundan sonuçlanamadi perinatolog doktor ultrasonda problem görmediğini bebeğin normal olduğu sadece bobrekte genişleme olduğunu söyleyip amniyosentez istedi böyle olup sonuçları temiz gelen var mı aranızda