Bende gittim tedarik edilirken sıkıntı olmuş dediler çok saçma ürünler ayrı ayrı mı geliyor da oyuncakların gelip bebek ürünlerinin gelmemesi garip ayırtmışlardır büyük ihtimalle önceki gecede alınmıyır kaç kere gününden önce eşyaları raflarda koydukları halde satışı yapamıyoruz dediler daha önce