newbabyno2 Tüp bebeğe başladığımız da erkek doğurduğumu gördüm. Kaynanam önce kız sonra erkek görmüş. Görümcem de erkek görmüş rüyasında. Diğer görümcem tatildeyken sahilde fal bakan biri ailenizde hamile biri var erkek bir çocuk gelecek demiş. İkili de 11+6 (12+2 çıktı) erkeğe benziyor dedi, 17+0′da net erkek olduğunu öğrendik 😇