Bence kiloyu düşünme doğumdan sonra daha iyi kilo alır zaten anne sütüyle bence önce sağlıklı olsun bunu düşün sağlık olmasa kiloyu napcaz bende ilki 2.500 2.ci 2.600 ile doğurdum yani bir sıkıntı olmadi çok şükür kuveze bile alınmadılar saglikliydilar oyuzden önce sağlık işte rabbimden kilo olur gider yengemde 35 haftada doktor kilo alımı durdu dışarda Daha iyi kilo alır beslenir dedi ve 2 kilo doğum yaptı saglikliydi çok şükür bebek bir sıkıntı olmadi takmayın kiloyu bu kadar sen sınır stres yaptıkça bebekte etkilenir üzme kendini kilo önemli değil sağlıklı olsunda 🙏