Nehir246 Ben 10+3 haftalık hamileyim bir dahaki kontrolümde bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek istiyorum… Bakalım kaçıncı haftada ögrenilmiş?☺️
Saadettasoren Ben 10+1 oldum 13 haftada kontrole gidecem bakalim hem tarama testleri icin hem de cinsiyetini gosterecekmi tabi kesin olsun diyede 16 haftadada gidebilirim:)
Esrasena Tarama yaptrdgımda doktor genitel bölgede çıkıntı var erkek olablir yuksek ihtimal demşti,15 haftada tamamen organı gördük 😊
baharbasdag Kubranurvarol hoşgeldin gece 3.48 sıralarında bekledim seni ama gelmedin horul horul uyudun😂😂😂
Kubranurvarol 11+6 da ikili taramaya gidicem devlete öğleden sonra da kendi doktorum bakacak ikisinden birisi görür inşallah 😂 ablam 11. Haftada öğrenmiş ama yeğenim açıkça göstermiş..
Kubranurvarol baharbasdag kız valla sorma ama bak yorumun pas pas parlıyor bu kadar kötü biyetli insan arasında akdgjahxzj