Selam canlar. 24. Haftamdayım sırt ağrılarım çok fena oldu magnezyum takviyesi de alıyorum ama nedir bu böyle. Masa başı çalışıyorum her ne kadar gün içinde hareket etmeye çalışsam da hep oturuyorum aslında ve sırt ağrılarım artık iyice arttı. Benim gibi olanlar var mı şöyle bir masaja gitsem sanki düzelecekmişim gibi 😜 önerilerinize talibim