Kızlar selam 33 haftadayım sona yaklastıkca beni bir korku alıyor doktor normal dogum gözüküyor dedi hersey normal dedi bende korkuyorum epidural normal dogum yapmayi düsünüyorum ama oda 3 cm acıklık olmadan epidral takılmıyormus… motiveye ihtiyacım var destek bekliyorum