_ipekkkkk Kızlar normalde sol tarafıma yatıyorum hamile yastığı aldım çok rahat Uyurken sırt üstü oluyor bazen bir zarar olur mu acaba? 😟
Yagmur00 _ipekkkkk soyle dusun uykunun derin yerinde sırt ustu yatmadıgını bilemiyor sun onun gibi dusun arada oluyo ben 30 haftsyım bazen öyle uyanıyorum
Yagmur00 _ipekkkkk kendini yıpratıyorsun canim ondan yani sen yine sag sol yat Rabbım bebegıni koruyor hic merak etme
_ipekkkkk Yagmur00 Yok kuzum yıprattigimdan değil aklıma takıldı Tevekkül Allah 🤲🌸 Herşey Rabbime emanet Rabbimin emaneti şüphesiz Sağlıcakla gelsinler bütün kuzucuklar 🤲