Sumeyyye Doktorunuz kötümser konuşmamış, kapanabileceğini söylemiş hatta iki kere muayene etmiş ama insanın içine bir kurt düşünce işin içinden çıkması maalesef zor oluyor. Bir eğitim araştırma ya da üniversite hastanesinin de perinatoloji bölümüne gitseniz, ikinci bir görüş alsanız belki içiniz daha rahat eder. Doğum sonrası da çocuk kardiololojisi uzmanına, bebeğinizi muayeneye bir kez olsun götürün. Kapanan delik de, takip altında tutulan delik de var. Bazen de müdahale edilmesi gerekli olabiliyor ama Allah çaresiz dert vermesin. İnşallah daha doğmadan tespit edilen delik kapanır.