Hanımlar, 33 haftalık gebeyim ve gebelik başından beri beyaz idrar yolu enfeksiyonum var kaşıntı da yapıyor; doktorum mantar değil dedi enfeksiyon dedi fitil, antibiyotik , krem her şey kullandım bir kaç hafta geçip sonra tekrarlıyor bir türlü geçmedi kronikleşmiş gibi ve artık kaşıntısı beni delirtiyor çişimi yaparken bile görebiliyorum beyaz akıntıyı ve asla geçiremiyorum sirkeyle de yıkadım çare etmedi ve erken doğumu tetikler diye korkuyorum çünkü kasık ağrım çok fazla bir de bu ara çok yoruldum onunla beraber buda olunca ne yapacam bilmiyorum. Doktorumun yazdığı ilaçlar etki etmiyor her kontrolde artık rengine bakmak için çatala çıkarıyor beni ve ben çok korkuyorum o çataldan… altarnetif tıp olarak bir şeyler bilen vardır belki gebelikte sakıncası olmayan lütfen bir yardım edin 😔