ilkgozagrimhavinim Burada görüyordum bebiş doğdu butonu gelen anneleri. Benim önümde daha çooook uzun zaman var diyordum. Geçmiş bitmiş bile. O buton bana da gelmiş çok şükür😍 sağlıkla inşallah🤲🏻
Eda-5807 ilkgozagrimhavinim evet bende o zamanlar sok ıcınde bakıyordum sımdı geldı ama bebek yok ortada 😌