Arkadaşlar merhaba ben yeni atanmış bir öğretmenim… 20 haftalık hamileyim göreve başladığımda okul idarem hamile olduğumu öğrenince bana ders vermek istemediler yarıda bırakıp gideceğim için ve şu anda sadece maaş karşılığı branşım olmayan derslere giriyorum… Branşım İngilizce ama ben 12. Sınıfların Sosyal Etkinlik derslerine giriyorum… Durum böyle olduğu için,Hakkari/Yüksekova’da olduğum için, Öğretmenevinde tek kaldığım için (eşim iki aylık bi süreç için işini bırakıp gelemedi haliyle) haftaya rapor almak istiyorum… 24. Haftada idari izinli sayılacağım zaten sadece iki haftalık bir rapor… Sizce rapor alma konusunda sıkıntı yaşar mıyım?