Guzel anneler size sorum olacaktı ben sezeryan doğum oldum 38+4 te ve bugun 6 gunumz kızımla ve kanama kac gun surer ne aralklarda azalır copalır yardımcı olur msnz benm kanamam ciddi şekilde azaldı normal gunlk ped taksam anca o yeterlı birkac damla dahası yok 6 gune gore normal mı anormallik var mı 🤦♀️