Gzmysf1608 ben 33+3 teyim çalışıyorum. 31.haftada çok zorlanıyordum kansızlık varmış sorun çözülünce rahatladım iyiyim şimdi 37 ye kadar devam. Yengem doğuma kadar çalışmıştı bizim finans müdürü de çalışmış. Sizin burda kendinizi başkasıyla kıyaslamanız yanlış bence herkesin hamileliği ayrı geçiyor ve herkesin işi aynı rahatlıkta değil. Ben eski işimde olsaydım sanırım öğrenir öğrenmez bırakırdım… Kendinizi nasıl hissediyorsanız öyle yapın herkes çalışıyor diye çalışmaya zorlamayın bence kendinizi😊 bana doktorum devam et çalış dedi mesela