TueAltunta benim panik atağım var o yüzden spinale kesinlikle cesaret edemiyorum 😔 şuan ben de Emine Zeynep Hanımda takipliyim dört beş haftam kaldı , sezaryen olacağım . Hemşireleri falan nasıldı genel olarak memnun kaldınız mı ? Emzirme konusunda yardımcı oluyorlar mı ?