Rmysaaras Amin canımmm, Valla benimde bebeğim çok büyük doktorlar 4kg200gr diyorlar ama yurtdışında olduğumdan dolayı yinede sezeryan yapmak istemediler 🤦🏻♀️ kendim sezeryan istiyorum ama normal doğum yapabilirsin diyip gönderdiler bekliyorumm daha 5 günüm var inşallah hayırlısıyla doğarlar…