Babyiveannesi bende 35+5 im bende korkuyorum öyle yakalanırım diye çatı muayenesi ne zaman olur bilmiyorum şimdi gitsem 38 ya da 39. Haftada gelse alıncak kadar çıkmamış olcak ağda büyük rahatlık ama alıncak kadar çıkması zaman alıyo doğumda tertemiz olmak istiyorum 3 hafta önce jilet denedim normalde hep ağdaya giderim o ara zor geldi ağdaya gitmek ama büyük pişman oldum jiletten sonra aşırı kaşıntı başladı sivilceler çıktı ne zaman gitsem ağdaya diye günlerdir düşünüyorum bende🤦🏼♀️