Gstm Kızlar 39+3 teyim yarın doktor kontrolüm var ama 23.00 ten beri çok bel ağrım var ama başka hiçbirşey yok yattım dinlendim geçmiyor sizce yavaş yavaş doğumum başlıyor olabilir mi
Beyzanurarda Gstm bende 38+4 haftaligim benimde akşamdan beri tarifsiz bir bel kasık agrım var yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum çocuk sertleşince lavabo ihtiyacım oluyor bende sizin gibi bekliyorum aynı
Duyguiremu Gstm doktor bana herkesin doğum belirtisinin çok farklı olduğunu illa suyun gelecek veya sancın olacak diye bir şey yok demişti. Ben sizden bira daha gerideyim 35. Haftadayım sık sık ağrım oluyodu ama benim baştan beri olan ağrılarım
Eda-5807 Gstm ay sorma bende 39+6 haftalığım dün gece belıme anıden bır ağrı gırdı duş aldım dınlendım geçmek bılmedı ustelık karnımıda vuruyor ağrı gecede sureklı bacaklarıma kramp gırıp durdu bende yarını beklıyorum kontrolüm yarın bakalım ne dıycek doktor
Byzm53 Beyzanurarda 38+0 da karın ağrısı ve tuvalete çıkma isteğiyle 12 ekim sabahı suyum geldi doğumumu yaptım Allahım tek nefeste kurtulasın inşallah
Yzaman Duyguiremu Cok doğru mesela benim ilk hamileliğim de suyum gelmedi gaz ağrısi gibi ağrım vardı akşamdan sabaha kadar geçmeyince gittim oysa ki doğum sancisiymis 😬 şuan 2.hamileYim bakalım neler olacak.😁